andora-helpdesk
0900 -7263672 (EUR 0,10 pm).
Maandag t/m donderdag van 10.00 tot 16.30 uur
Wat informeer ik (mijn baas) over mijn psychologische behandeling? Bestaat peer contact voor klinische depressie?
U kunt contact opnemen met de Pandora-helpdesk met zorgen over psychische problemen, geestelijke gezondheid en welzijn (zorg), medicijnen, behandelmethoden, wettelijke rechten van de cliƫnt en ook werk en ook inkomsten. Ook kunt u ons bellen voor een luisterend oor of voor adressen of telefoonnummers van organisaties op het gebied van de GGZ.
Ervaren medewerkers beantwoorden uw zorgen en ook vragen en bieden een luisterend oor. Lees meer over de aanbevelingen en hulp die u kunt krijgen van de helpdesk.
U kunt ook uw vraag stellen via deze site, of u kunt uw zorgen uiten en ervaringen van medeslachtoffers bekijken op het Pandora Discussion-forum.
- Pandora depressie lijn.
- 0900 – 6120909 (EUR 0,05 pm).
- Maandag t/m donderdag van 13.30 tot 15.30 en van 19.00 tot 21.00 uur.
- Praat met lotgenoten over ervaringen met depressie en ook over behandeling.
- Hoeveel tijd gaat dit kosten? Hoe ging je uit? Hoe verminder ik mijn medicijnen? Zijn er ook discussiegroepen?
Via de Pandora Depressielijn kunnen mensen met een angststoornis praten met lotgenoten. Dat wil zeggen, bij personen die zelf een of meer periodes van angst hebben meegemaakt. De medewerker luistert en reageert vanuit zijn eigen ervaring. De klant hoeft zichzelf niet meer te beschrijven of te beschermen over hoe hij zich werkelijk voelt. De medewerker biedt een luisterend oor en kan naast informatie ook advies geven. Bijvoorbeeld over ervaringen met klinische depressie, over behandelmethoden, medicijnen en het leven met en na depressie.